BILICE PRUKLJANSKO JEZERO

petak, 30.05.2014.

Svaka čast dobro ste se izrešetali i vidim da vam je postalo interesantno ovdi kod mene.I ja sam odlučija napisati par riječi jer se uskoro otvara novi caffe "Saint Tropez" u Mikulandrića pored igrališta.Kao šta sam ima prilike viditi destinacija je stvarno prva liga i to triba posjetit odmah po otvaranju,a otvaranje je u subotu 7.6.Nadam se da će ove godine biti više zabave, ako ovo ludo vrime dozvoli litu da nastupi,a dotada se moramo još strpiti.Od kupanja za sada niti spomena jer evo i danas puše bura i oblačno je.Vidin u vašim komentarima da tražite neke autostrade po Bilicama i kojekakve zahtjeve imate,pa između ostalog komentiraju oni koji su došli u Bilice,no ne znam iz kojih urbanih sredina su se skrasili ovdje kod nas kad imaju strahovito velike zahtjeve.Samo šta još ne traže kino i kazalište,zabavni park itd.Lipi moji shvatite kakvo je vrime u kojem živimo i biti će vam sve jasno.


pozdrav od Šefa Ekipe za očevid

- 23:53 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POWERED BY:

  • SAUBER PETRONAS
    three axes
    Datum i vrijeme kreiranja bloga: 12.12.2005. (12:48)


    Ovaj blog nije ograničen ni za koga samo ako je korektan i fer komentator.To znači da nema: vrijeđanja ,omalovažavanja i ponižavanja bilo koga jer svatko ima pravo na komentar ako je u okviru korektnosti
    Nikakva druga pravila nisu u igri

Linkovi

Kontakt na E-mail