BILICE PRUKLJANSKO JEZERO

srijeda, 11.06.2014.

Ljeto nam se vratilo!!!!!!!!

Kažete da se ništa ne radi i zato sam učinija jedan đir i vidija san tamo iza na plaži u Mikulandrića napravljen je jedan mulić tako da se može lipše kupati.Isto tako se radi na asfaltiranju puta do kraja plaže.To mi se čini da je u redu i bitno je da se nešto kreće,najgore je kad ništa nema i ništa se ne događa.Nabijate mi na nos da sam sritan u vezi kaffe ST Tropez, uostalom tko vama brani da svratite i popijete piće isto kao i ja i nitko me zato ne nagrađuje niti hvali, ako napišem nešto što je stvarnost vama to ne odgovara.To je moje razmišljanje i vi se ne morate se sa tim slagati.Da vam kažem na otvorenju je bilo izvrsno i ko nije bija može samo požaliti,uostalom sve je prošlo u najboljem redu bez ikakve gužve i nereda ,no imam osjećaj da su neki to priželjkivali.Vidija sam da je počelo kupanje ali ja još nisan probao jer mi se čini još ledeno, iako tvrde oni koji su se kupali da je super,no Sibo mi ništa ne javlja u vezi kupanja ili nije još u Bilicama!!!!!



pozdrav vaš ŠEFFFFFFFFFF

- 23:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POWERED BY:

  • SAUBER PETRONAS
    three axes
    Datum i vrijeme kreiranja bloga: 12.12.2005. (12:48)


    Ovaj blog nije ograničen ni za koga samo ako je korektan i fer komentator.To znači da nema: vrijeđanja ,omalovažavanja i ponižavanja bilo koga jer svatko ima pravo na komentar ako je u okviru korektnosti
    Nikakva druga pravila nisu u igri

Linkovi

Kontakt na E-mail