BILICE PRUKLJANSKO JEZERO

petak, 10.04.2015.

Novi radovi u Bilicama

ove godine je dobro počelo i radi se na veliko tako da je za svaku pohvalu. Koliko sam vidio radi se riva u Butkovića, plaža u Mikulandrića, a u planu je asfaltiranje i postavljanje rasvjete od Stublja prema Miklandrićima uz more i zato svaka pohvala našim rukovodećim strukturama. Nisam imao vrimena otići do Vrulja da vidim što se tamo radi jer sam čuo da je i tamo neka gradnja. Neka, lipo je i to mi je drago jer uvijek netko nešto mrmlja, ali kad se nešto napravi to će i ostati za budućnost, a najgore je kad se ništa ne radi. Zato samo naprijed u osvježavanju i obogaćivanju infrastrukture u Bilicama. Znam da nekima neće biti po volji ovo što pišem, no ja nikoga ne hvalim samo kažem ili bolje pišem ono što sam vidio.


pozdrav lipi vaš Šef

- 16:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POWERED BY:

  • SAUBER PETRONAS
    three axes
    Datum i vrijeme kreiranja bloga: 12.12.2005. (12:48)


    Ovaj blog nije ograničen ni za koga samo ako je korektan i fer komentator.To znači da nema: vrijeđanja ,omalovažavanja i ponižavanja bilo koga jer svatko ima pravo na komentar ako je u okviru korektnosti
    Nikakva druga pravila nisu u igri

Linkovi

Kontakt na E-mail